Donate

 
 
 
       
   

 

     
 
 
 

 

 

 
 
 

 Home

 Newsroom
   
 You are here    News Details
 
 

عربي

 
 
 
Global Campaign against Hunger
“One Human family, Food for All”
 

 
Caritas Internationalis launches its global campaign against Hunger “One Human family, Food for All” aiming to alleviate the misery of those one Billion people who are still suffering till this date because of hunger.

His Holiness Pope Francis announced personally on a video message the launch of the campaign on Tuesday, December 10, 2013.

Caritas Jordan is part of this campaign through launching it in our parishes and schools to carry with His Holiness and the International Church this burden that has to end one day, with the cooperation of all parties all over the world and with the participation of as many people as possible from our parish members to be One Human Family against Hunger.
 

 

الحملة العالمية لمكافحة الجوع

“عائلة إنسانية واحدة، غذاء للجميع”

 

تُطلق الكاريتاس العالمي حملة عالمية لمكافحة الجوع “عائلة إنسانية واحدة، غذاء للجميع” رغبةً منها بتخفيف المعاناة الإنسانية التي يَشهدها ما يقارب المليار شخص والذين ما زالوا يعانون حتى يومنا هذا من الجوع. وقد قام قداسة البابا فرنسيس شخصياً بالإعلان عن انطلاق الحملة يوم الثلاثاء 10 كانون الأول2013.

لذا ارتأت الكاريتاس الأردنية للعمل على نَشر الحملة من خلال رعايانا ومدارسنا لنشارك قداسة البابا والكنيسة العالمية هذا الهَمْ الذي لا بد أن ينتهي في يوم من الأيام بتعاون جميع الأطراف في العالم أجمع، وبمشاركة أكبر عدد ممكن من أبناء رعاينا في عملية تضامن عالمي لمحاربة الجوع.
 

 

 

 

 

 

 
 
 
 

 

 
 

 

  Back to the top Home Newsroom
 

 

 
    Join us online :      

   

 Copyright © 2010 Caritas Jordan - All Rights Reserved .. Designed by Saidawi